سلام

شاید شما هم قالب ستون رو استفاده کرده باشید

این قالب خیلی مشکل داره و همچنین ریسپانسیو هم نیست

اگر در بیان گشتی زده باشید قالب ستون نقل بلاگ رو دیده باشید اما نسخه نقل بلاگ خیلی ویرایش و تغییر داده شده

این نسخه قالب من نسخه اصلی هست و فقط تغییرات زیر داخلش انجام شده

  • ریسپانسیو کردن قالب
  • تغییر فونت ها به فونت شبنم
  • تغییر واحد فونت ها از px به em
  • حل مشکل عکس پروفایل

دانلود نسخه یک ستونه

سی اس اس قالب ||| ساختار قالب

به چز تغییرات بالا تغییرات زیر هم برای قالب دو ستونه اعمال شده است

  • تغییر تعداد مطالب سنجاق شده از 2 به 3 عدد
  • افزایش عرض مطالب به 1000px
  • درست کردن ستون دوم

دانلود نسخه دو ستونه

سی اس اس قالب ||| ساختار قالب

نکته:بخش های ویرایش شده با تگ change و بخش های اضافه شده با تگ new مشخص شده اند

نکته ۲: تغییراتی که در قالب من می بینید مربوط به این قالب نیست و من بعد از انتشار این قالب ، داخل قالب خودم تغییراتی ایجاد کردم